Ομιλητές

Κεντρική Ομιλία

ΠΡΟΕΔΡΟΙ: Κατερίνα Λευθέρη, Elçin Tadıhan Özkan ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ: C. Norbury
Συζητητές:

  • Έλενα Θεοδώρου
    Επίκουρη καθηγήτρια Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
  • Hatun Zengin Bolatkale
    PhD. SLT. Asst. Prof. Istanbul Medipol University
Neurodevelopmental disorders: are there distinct language profiles?

Κεντρική Ομιλία

ΠΡΟΕΔΡΟΙ: Φλώρα Αναγνώστου, R. Sertan Özdemir ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ: Yvette D. Hyter
Συζητητές:

  • Ιωάννης Βογινδρούκας
    Λογοπεδικός PhD Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης
    Λογοθεραπείας
    Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
  • Evra Günhan Şenol
    PhD. SLT. Asst. Prof. Istanbul Medipol University
Pragmatics: Where Communication & Culture Intersect

Κεντρική Ομιλία

ΠΡΟΕΔΡΟΙ: Σπύρος Κούτρας, Elçin Tadıhan Özkan ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: S. Topbas
Συζητητές:

  • Ντορέ Μπλομ
    Λογοθεραπεύτρια
  • Dilber Kaçar Kütükçü
    PhD. SLT. Asst. Prof. Biruni University
Are we really aware of developmental language disorders? Implications from 17 European countries

Ειδικά Θέματα

Η Λειτουργική Μαγνητική Τομογραφία (fMRI) στη μελέτη του λόγου και των διαταραχών του
Συντονιστής: Μαρία Βλασοπούλου
Κυριάκος Γαργάνης
Νευρολόγος
Μονάδα Επιληψίας, Κλινική ” Άγιος Λουκάς”, Θεσσαλονίκη
Λειτουργική Μαγνητική Τομογραφία στη μελέτη των Δικτύων Λόγου σε υγιείς και σε ασθενείς με φαρμακοανθεκτική επιληψία
Κωνσταντίνος Γκιάτης
Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Τομέας Ηλεκτρομαγνητικών Εφαρμογών Ηλεκτροοπτικής και Ηλεκτρονικών Υλικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Αθήνα
Λειτουργική Μαγνητική Τομογραφία και ανάλυση σήματος: βασικά στοιχεία & διαδικασίες εξέτασης λόγου
Σχολική Ετοιμότητα
Συντονιστής: Γ. Καλομοίρης
Μαρία Βλασσοπούλου
PhD, Επίκουρη Καθηγήτρια Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχολική ετοιμότητα: γιατί είναι επίκαιρη ακόμη;
Μαρία Χριστοπούλου
Επίκουρη Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Αξιολόγηση γλωσσικής ανάπτυξης και σχολικής ετοιμότητας σε παιδιά ομιλούντα κυπριακή διάλεκτο

Στρογγυλά τραπέζια

Δραστηριότητα και συμμετοχή – Ποιότητα ζωής
Συντονιστής: Ι. Βογινδρούκας
ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΙΤΛΟΣ
Βάια Αρσενοπούλου
Λογοθεραπεύτρια
Το ICF ως πλαίσιο αναφοράς στη λογοθεραπεία και η σπουδαιότητα της συμμετοχής για καλύτερη ποιότητα ζωής των θεραπευόμενών μας
Σοφία Κουκουβίνου
BSc, ΜSc
Σχολική Ψυχολόγος, Εκπαιδεύτρια ΜΑΚΑΤΟΝ
Βελτίωση της δραστηριότητας και της συμμετοχής (κατά ICF-CY) μαθητών ΣΜΕΑΕ με την εφαρμογή του γλωσσικού προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ
Δημήτρης Mαρούσος Λογοπεδικός
MSc, EFS, SFBTcert
Το ICF ως πλαίσιο κλινικής σκέψης – προσαρμογές στην κλινική πράξη
Στάθης Τριανταφύλλου
Ψυχολόγος-Psychologist
Disability Expert Functioning Disability Research Group/WHO Socieux+, ICF Hellenic Team
Λειτουργικότητα, αναπηρία και υγεία σύμφωνα με τη διεθνή ταξινόμηση του Π.Ο.Υ., ICF: μια κοινή γλώσσα αλλά και μια διαφορετική φιλοσοφία
Στηρίζοντας την επικοινωνία στην ενήλικη ζωή
Συντονιστής: Dore Blom
Παναγιώτης Ιωαννίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής Νευρολογίας
Ιατρική Σχολή
Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Διαταραχές λόγου στις άνοιες
Γεωργία Κλειδαριά
Ψυχολόγος ΜΑ
Η επόμενη ημέρα, μία άλλη ζωή.
Η εμπειρία του αγγειακού εγκεφαλικού επεισοδίου από την πλευρά της ασθενούς
Ελπίδα Κουτσουμπάκη
Λογοθεραπεύτρια-Ειδική Φωνοθεραπεύτρια
Είσαι η φωνή σου; Διαταραχές της φωνής και ποιότητα ζωής
Διονύσιος Ταφιάδης
Επίκουρος καθηγητής Τμήματος Λογοθεραπείας
Σχολή Επιστημών Υγείας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Επιστημονικά τεκμηριωμένη πρακτική στη διάγνωση των διαταραχών κατάποσης

Προσκεκλημένη Συνεδρία

Προεδρείο: Γεώργιος Κυριαφίνης

ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Συντονίστρια Αρετή Οκαλίδου
Ph.D. CCCSLP
Καθηγήτρια Λογοπαθολογίας και Αγωγής του Λόγου
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Εισαγωγή: Εμπειρικά δεδομένα και τεχνολογικές εφαρμογές για την ανάπτυξη λόγου σε ελληνόφωνα παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα
Δρ. Πάρης Μπίνος
Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό Τμήμα Επιστημών Αποκατάστασης Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ευρήματα ανάλυσης ομιλίας νηπίων με κοχλιακό εμφύτευμα
Δρ. Ιωάννα Τάλλη
Ειδική Παιδαγωγός – Λογοθεραπεύτρια Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ο ρόλος της βραχύχρονης μνήμης στην κατάκτηση του λεξιλογίου σε παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα και η σημασία του χρόνου εμπειρίας με το εμφύτευμα
Δρ. Χριστίνα Αδαμίδου
Λογοθεραπεύτρια 1ο ΕΝΕΕΓΥΛ
Η επίδραση του μοτίβου τονισμού των λέξεων στην εκμάθηση και παραγωγή λεξιλογίου σε ελληνόφωνα παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα
Γεωργία Κούπκα
Λογοθεραπεύτρια ΣΜΕΑΕ Υπ. Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Η αντίληψη και η παραγωγή των αντιθέσεων ηχηρότητας σε παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα
Παύλος Χατζηγιαννάκογλου
ΕΔΙΠ και Υπ. Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Τρισδιάστατα λογισμικά ακουομετρίας και παρέμβασης για παιδιά με απώλεια ακοής

WORKSHOPS

Workshops στην ελληνική γλώσσα

ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΙΤΛΟΣ
Ελβίρα Μασούρα
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Γνωστικής-Πειραματικής Ψυχολογίας Φιλοσοφική Σχολή
Τμήμα Ψυχολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Η εργαζόμενη μνήμη, η συμβολή της στην ανάπτυξη της γλώσσας και η αντιμετώπιση των ελλειμμάτων της
Σουζάνα Παντελιάδου
Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής-Μαθησιακών Δυσκολιών
Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Φωνολογική επίγνωση και ανάγνωση: μια δυνατή σχέση
Κάκια Πετεινού
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Σχολή Επιστημών Υγείας Τμήμα Επιστημών Αποκατάστασης Λογοθεραπεία/Λογοπαθολογία
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Προαγωγή λεκτικής ευκρίνειας σε παιδιά με φωνολογικές διαταραχές: από τον ήχο στο νόημα
Θέμης Καραμίνης
Ph.D., Senior Lecturer in Psychology
Πανεπιστήμιο Edge Hill
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

Γιώργος Σιδερίδης
Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Σταυρούλα Σταυρακάκη Ph.D.,
Καθηγήτρια Γλωσσολογίας με ειδικό αντικείμενο Νευρογλωσσολογία
Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Eρωτηματολόγιο Aξιολόγησης Επικοινωνιακών Ικανοτήτων (SCQ)
Γιώργος Φούρλας
M.Ed., MSc.SLT, MRCSLT, HCPC, EFS
Λογοθεραπευτής
Οικοδομώντας γέφυρες: διευκολύνοντας τη μετάβαση του παιδιού και της οικογένειας προς την κατεύθυνση των προσδοκιών τους

Workshops στην αγγλική γλώσσα

ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΙΤΛΟΣ
Şevket Özdemir1, Semra Selvi Balo2, Suzan Dilara Tokaç3

Moderator: Prof. Dr. İlknur Maviş, Anadolu University
Şevket Özdemir1 :Muğla Sıtkı Koçman University
Semra Selvi Balo2 : Anadolu University
Suzan Dilara Tokaç3 : The University of Groningen, The Netherlands & Macquarie University, Australia

What Really Matters: Challenges and Benefits of Adapting Normative Aphasia Tests
Dr. Esra Özcebe & Dr. Fatma Esen Aydınlı Voice disorders with case presentations: From assessment to therapy
George Fourlas
M.Ed., MSc.SLT, MRCSLT, HCPC, EFS.
Speech & Language Therapist, Fluency Specialist
Towards Communication Restructuring: The battle of a superhero and his alliance against a threatening mouse

Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στη γλώσσα που αναφέρεται χωρίς διερμηνεία.
Για κάθε εργαστήριο θα δοθεί η αντίστοιχη βεβαίωση παρακολούθησης.

Back to Top